Tuesday 19 February 2013

"Aku Pendatang Baru"

      Assalamualaikum.. hye.. ini adalah hari pertama saya menjadi Blogger. Bila difikir balik..Kelakar pulak, Al maklumlah saya ni berjiwa pelik.. apa yang pelik? ha..nanti tahu lah..


      By the way, saya sebenarnya nak kongsi2 dengan anda semua yang saya ada NOVELLL..Novel ke? entahlah.. bila saya update di FB, saya pun tak pasti, adakah ini novel? drama bersiri SAMARINDA edisi bertulis? CERpen?.. arghh..pening! kalau awok me nok tau cite mende saye upload..( bahasa versi orang pekan pahang) meh add saya dalam FB

                 " Abdul Jalil Ikram Hamid "



      So now, jom!!!!

      ayuh semua...tengok next page untuk "Drama Bersiri Samarinda Bertulis" yang masih tajuknya difikirkan..kalau ada idea, bolehlah share dengan saya ya..





6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Salam, Iqram...huda singgah sini =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh...tak ade masalah..jom la jdi my follower..kita ta pndai lagi nak add2 ni da jgn lupe utk saksikan "mOON nAbella"

      Delete
  3. Maaf..maaf.. ahhah keep a good work. Nnti kalau dah ader dlm bentuk buku/digital jgn x geti2 bgi stu copy.. moon nabella MEMANG TERBEAK

    ReplyDelete